مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 00:302023-02-25اقتصادي

کشت موفق بلوبری در یاسوج


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشت موفق محصول بلوبری در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشت موفق محصول بلوبری در این استان خبر داد.

سید علی معتمدی پور در بازدید از گلخانه کشت بلوبری در روستای نره گاه شهر یاسوج به خبرنگاران گفت: سیاست جهاد کشاورزی بر طرح های تحول زاست که دنبال کشت قراردادی، کشت های استراتژیک و اقتصادی هستیم.

وی اظهار کرد: هم اکنون 33.

5 هکتار گلخانه در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است و شروع شده بود تا سال گذشته مجموع پیشرفت این حشره به 30 درصد نمی رسید با تمرکز اعتبارات بر طرح های تحول زا که یکی از این طرح ها گلخانه هاست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر 137 هکتار گلخانه ای در استان وجود دارد و برای تکمیل و راه اندازی این زیرساخت های گلخانه ای تاکنون 25 میلیارد تومان اختصاص داده شد.

معتمدی پور با اشاره به کشت موفق یک هکتار بلوبری بصورت گلخانه ای در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این کشت مزیت اقتصادی دارد و 16 رقم در استان کشت می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر کشت بلوبری، کشت موز، آناناس و فشن فرود در استان کهگیلویه و بویراحمد را در دستور کار داریم که در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت موفق بلوبری در یاسوج

کشت موفق بلوبری در یاسوج