مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 23:502023-02-25حوادث

شکار باند مخوف خون آشام گوشواره دار!


اعضای باند مخوف معروف به خون آشام گوشواره دار که خودروهای رانندگان مسافرکش را در مشهد با تهدید سلاح و قمه به سرقت می بردند در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند که تاکنون به چندین فقره گوشی قاپی با خودروهای سرقتی نیز اعتراف کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی، روز گذشته در تشریح ماجرای وحشت آفرینی های باند مخوف معروف به خون آشام گوشواره دار گفت: بهمن گذشته سرقت های خودرو از رانندگان مسافرکش شهری در حالی شکل سریالی به خود گرفت که رانندگان وحشت زده از دزدان خطرناکی سخن می گفتند که سلاح کلت کمری در دست داشتند و با ماسکی عجیب که تصویر دندان های موجودی به نام خون آشام روی آن نقش بسته بود، چهره خود را پوشانده بودند.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود: مال باختگان که همه آن ها به یک شیوه خودروی خود را از دست داده بودند، به دو گوشواره ای هم اشاره می کردند که در گوش سرکرده باند بود و تصاویر خالکوبی های زیادی نیز روی دست و حتی لاله گوشش داشت.

وی با اشاره به آغاز بررسی های کارشناسی این پرونده با توجه به وحشت آفرینی های آنان در بین رانندگان مسافرکش شهری اضافه  کرد: با تجمیع پرونده های مذکور در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، تحلیل های مقدماتی با تمرکز بر سرقت های مسلحانه خطرناک زیر نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار باند مخوف خون آشام گوشواره دار!

شکار باند مخوف خون آشام گوشواره دار!