مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 23:052023-02-25اجتماعي

جایزه معلم رونمایی شد


در مراسم چهاردهمین رویداد چهارسوق از جایزه معلم با حضور مسؤولان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در مراسم چهاردهمین رویداد چهارسوق از جایزه معلم با حضور مسؤولان رونمایی شد.

  ثریا مطهرنیا معلم برتر در چهاردهمین رویداد چهارسوق که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، گفت: در جامعه ای زندگی می کنیم که شرایط سختی بر زندگی ما حاکم است؛ ما معلمان شاید نتوانستیم در تربیت مسؤولان به جامعه کار کنیم.

  وی با بیان دغدغه های خود در زمان فعالیتش در آموزش و پرورش افزود: تجلیل از مقام معلم به عنوان یک امر نهادی حائز اهمیت است چراکه نقش معلم در شکل گیری ایران قوی تأکید دارد.

  مطهرنیا بیان کرد: جایزه معلمی صرفا جنبه نمادین ندارد بلکه نگاه جامعه آموزش و پرورش به تجلیل از مقام معلم و علم جدی تر شده است.

بدنه فرهنگیان کشور و جمعیت دانش آموزی می توانند مورد طمع دشمنان قرار گیرند؛ در این راستا باید به اهمیت آموزش و پرورش توجه کرد تا به امر بازاری تبدیل نشود؛ باید برای معنابخشی به جنبه تزیینی نشدن امر آموزش و پرورش به مسائلی توجه کرد.

  وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید امری دولتی باقی بماند و در رقابت با آموزش غیرانتفاعی به حاشیه نرود زیرا این امر به بهانه پیشرفت اقتصادی، قدرت را تحلیل می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه معلم رونمایی شد

جایزه معلم رونمایی شد