مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 22:002023-02-25ورزشي

سرمایه گذاری ورزشی با تلفیق علم روز، شکست توطئه های دشمن را به همراه دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذاری در حوزه ورزش و جوانان همراه با مجهز شدن به علم روز، شکست توطئه های دشمن در این حوزه را به همراه دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذاری در حوزه ورزش و جوانان همراه با مجهز شدن به علم روز، شکست توطئه های دشمن در این حوزه را به همراه دارد.

سیدمحمدرضا طالبی، امروز شنبه 6 اسفند در مراسم معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، اظهار کرد: تا زمانی که نیروهای مخلص و انقلابی حضور دارند، از بابت توطئه های دشمنان نظام هیچ نگرانی نداریم، اما این تلاش ها کافی نیست و باید با مجهز شدن به علم روز به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم در حوزه ورزش و جوانان بیشتر سرمایه گذاری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: با وجود تلاش های زیادی که انجام شده، از بابت اینکه اندیشه جوانان را به دست فضای مجازی که مدیریت آن در دست کشورهای استعماری و استکباری است سپرده ایم، غفلت و کم کاری هایی صورت گرفته است.

طالبی یادآور شد: دشمنان دست به دست هم داده اند که به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند و فکر جوان ما را از پیشرفت کشور منحرف کنند اما جمهوری اسلامی ایران در سایه این فشارها و تحریم ها به پیشرفت های مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری ورزشی با تلفیق علم روز، شکست توطئه های دشمن را به همراه دارد

سرمایه گذاری ورزشی با تلفیق علم روز، شکست توطئه های دشمن را به همراه دارد