مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 20:502023-02-25ورزشي

برد حیاتی و سخت آرسنال در خانه لستر


لسترسیتی و آرسنال در چارچوب بازی های هفته بیست و پنجم فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت توپچی ها با تک گل مارتینلی به پیروزی 1-0 رسیدند.

- آرسنال یکی از سخت ترین بازی های خارج خانه اش را برد تا گام مهمی به سوی قهرمانی بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) با انجام چند بازی همزمان از ساعت 18:30 به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین بازی آرسنال صدرنشین میزبان خود لسترسیتی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

لسترسیتی (1-3-2-4): وارد کاستانیه، سوتار، فائس، کریستینسن داوزبری-هال، اندیدی تته، پرائت، بارنز ایهاناچو آرسنال (3-3-4): رمزدیل وایت، سالیبا، ماگالاش، زینچنکو اودگارد، جورجینیو، ژاکا ساکا، مارتینلی، تروسار   گابریل مارتینلی در دقیقه 46 تنها گل این بازی را برای توپچی های لندن به ثمر رساند تا این تیم ضمن کسب هجدهمین پیروزی فصل خود، 57 امتیازی شود و اکنون با تعداد بازی برابر با منچسترسیتی و 5 امتیاز بیشتر نسبت به این تیم، جایگاهش در صدر جدول تثبیت شده باشد.

همزمان با این بازی، 3 مسابقه دیگر هم برگزار شد که مهمترین شان اورتون بحران زده در خانه متحمل شکستی دیگر شد و با نتیجه 2 بر صفر به استون ویلا باخت؛ آبی پوشان مرسی ساید با قبول سیزدهمین باخت فصل شان با 21 امتیاز در رده هجده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد حیاتی و سخت آرسنال در خانه لستر

برد حیاتی و سخت آرسنال در خانه لستر