مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 20:252023-02-25پزشكي

لزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با بستری شدن 12 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته هم اکنون 57 بیمار مشکوک و دارای علائم در بیمارستان های استان بستری هستند و خوشبختانه مورد جدید فوت ناشی از کووید 19 در استان گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز جواد شاهین فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با توجه به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، اظهارکرد: با بستری شدن 12 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته هم اکنون 57 بیمار مشکوک و دارای علائم در بیمارستان های استان بستری هستند و خوشبختانه مورد جدید فوت ناشی از کووید 19 در استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا در استان روند افزایشی خفیفی دارد، گفت: متأسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در استان کاهش یافته و به 21 درصد نسبت به ماه گذشته رسیده است، بنابراین ضروری است که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مشارکت اجتماعی برای مدیریت این بیماری افزایش پیدا کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان این که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و واکسیناسیون کرونا همچنان به عنوان ابزار اصلی مبارزه با این بیماری در نظر گرفته می شوند، افزود: درصد استفاده از ماسک در بهمن ماه گذشته به 11 درصد و فاصله گذاری اجتماعی به 5 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی

لزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان شمالی