مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 19:352023-02-25سياسي

شانس شکست استارتاپ ها بیشتر از موفقیت آن ها است


منتور استارتاپ های خانه خلاق اشراق با بیان اینکه شانس شکست استارتاپ ها بیشتر از موفقیت آن هاست، گفت: با تلاش می توان شانس موفقیت را بالا برد و در نتیجه با تعداد شکست کمتری استارتاپ موفقی را ساخت.

- ایسنا/قم منتور استارتاپ های خانه خلاق اشراق با بیان اینکه شانس شکست استارتاپ ها بیشتر از موفقیت آن هاست، گفت: با تلاش می توان شانس موفقیت را بالا برد و در نتیجه با تعداد شکست کمتری استارتاپ موفقی را ساخت.

علی حسینیان، مدیرعامل شرکت SAMER IT، منتور استارتاپ های خانه خلاق اشراق، در کارگاه ایده پردازی در حوزه صنایع نرم و فرهنگی که 6 اسفند برگزار شد، عنوان کرد: به صورت قطعی نمی توان گفت که یک ایده استارتاپی خوب یا بد است، اما با بررسی چند استارتاپ می توان روش هایی را یافت که از نظر آماری شانس موفقیت بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه شانس شکست استارتاپ ها بیشتر از موفقیت آن هاست، تصریح کرد: با تلاش می توان شانس موفقیت را بالا برد و در نتیجه با تعداد شکست کمتری استارتاپ موفقی را ساخت.

وی در رابطه با نبایدهای کار استارتاپی گفت: نباید دنبال یک ایده فوق العاده بود، این باور که استارتاپ های خیلی موفق نتیجه ایده های خارق العاده بودند، یک اشتباه شدیداً رایج است؛ این باور غلط باعث می شود انسان ها سال ها و سال ها دنبال یک ایده فوق العاده بگردند که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس شکست استارتاپ ها بیشتر از موفقیت آن ها است

شانس شکست استارتاپ ها بیشتر از موفقیت آن ها است