مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 19:062023-02-25سياسي

خیرین بازسازی عتبات عالیات تجلیل می شوند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: اولین جشنواره تجلیل از خیرین بازسازی عتبات عالیات در اردبیل برگزار می شود.

- اسفندیار هوشیار در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این جشنواره 15 اسفند در سالن همایش های امور مالیاتی استان اردبیل برگزار خواهد شد تا خیرینی که در یک سال گذشته به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند، مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.

وی ماهیت این ستاد را حرکت های مردمی و خیرخواهانه در مسیر بازسازی عتبات عالیات و حرم های ائمه اطهار در کشور عراق عنوان کرد و گفت: این ستاد در سال های اخیر اقدامات ماندگاری را در ساخت صحن حضرت زهرا (س) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) در نجف و کربلا داشته و همچنان حمایت ها و پشتیبانی ها در توسعه این فضاهای معنوی ادامه دارد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات از طریق سامانه ها و سایت های معتبر آماده جلب مشارکت های مردمی است و همچنان تلاش بر این است تا با راهکارهای مناسب ترغیب و تشویق مؤمنان و مسلمانان را به امر بازسازی و احیای حرم شریف ائمه اطهار (ع) شاهد باشیم.

هوشیار افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات فعالیت های گسترده عمرانی، خدماتی، فرهنگی و حتی زیارتی را آغاز کرده و تلاش مؤثر بر این است تا با همراهی مردم این مجموعه بتواند بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین بازسازی عتبات عالیات تجلیل می شوند

خیرین بازسازی عتبات عالیات تجلیل می شوند