مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 19:062023-02-25اجتماعي

علاقه خاص اردبیلی ها به نام های ابوالفضل و عباس


مدیرکل ثبت احواث استان اردبیل گفت: اهالی اردبیل که به دیار عاشقان ابوالفضلی شهرت دارند، به اسم ابوالفضل و عباس عشق و علاقه خاصی دارند.

- شهرام رسولی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با بررسی و ارزیابی دقیق به این نتیجه رسیدیم که در 10 سال اخیر بیش از 6 هزار و 700 کودک اردبیلی به نام مبارک ابوالفضل و عباس نامگذاری شده و خانواده ها از این اسامی استقبال خوبی را داشتند.

وی تصریح کرد: این نامگذاری عمدتاً به نام ابوالفضل، عباس و امیرعباس بوده که خانواده ها برای فرزندان پسر خود این اسم ها را انتخاب کردند.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: به طور متوسط سالانه 670 کودک و نوزاد متولد شده در این استان به اسم ابوالفضل، عباس و عناوین شبیه آن نامگذاری می شوند که ما نیز آمادگی داریم در تغییر نام افراد به اسم ابوالفضل، عباس و امیرعباس اقدامات مناسب و قانونی را انجام دهیم.

رسولی افزود: در مجموع اهالی استان اردبیل در نامگذاری فرزندانشان به نام ائمه اطهار همیشه رغبت و علاقه بیشتری نشان دادند و همچنان این اسامی جز معروف ترین نامگذاری ها در استان اردبیل محسوب می شود.

مدیرکل ثبت احواث استان اردبیل خاطرنشان کرد: ثبت احوال استان اردبیل تلاش کرده تا در کوتاه ترین زمان خدمات ثبت احوال را برای صدور شناسنامه نوزادان انجام دهد که از طریق سامانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه خاص اردبیلی ها به نام های ابوالفضل و عباس

علاقه خاص اردبیلی ها به نام های ابوالفضل و عباس