مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 19:052023-02-25ورزشي

لیگ یک/ برد بزرگ محمود فکری در روز غفلت مدعیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ یک، شاگردان محمود فکری در بازی خانگی خود برابر مس شهربابک قرار گرفتند و در نهایت به برد ارزشمندی مقابل حریف کرمانی رسیدند.

- شاگردان محمود فکری در بازی خانگی خود به برد ارزشمندی مقابل مس شهربابک دست یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ یک، شاگردان محمود فکری در بازی خانگی خود برابر مس شهربابک قرار گرفتند و در نهایت به برد ارزشمندی مقابل حریف کرمانی رسیدند.

سایپا که هفته گذشته باخت تلخی را مقابل فجرسپاسی تجربه کرده بود، این هفته برای برد به میدان رفت، اما با شروع بازی این تیم مس بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و سایپایی ها بیشتر به استفاده از ضدحملات چشم دوختند.

درست در دقیقه 42 مسابقه رضا خالقی فر در محوطه جریمه مس شهربابک با استفاده از تجربه و هوش خود، توانست یک پنالتی ارزشمند برای سایپا کسب کند و در نهایت حسن شوشتری آن را به گل تبدیل کرد تا این گونه نارنجی پوشان با برد به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، اما جریان بازی کامل در دست شاگردان وحید رضایی در شهربابک بود.

آن ها توانستند موقعیت های بسیار خوبی را خلق کنند که هر کدام با درخشش مهرداد بشاگردی، گلر با تجربه سایپایی ها از دست رفت و در نهایت سه امتیاز ارزشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ یک/ برد بزرگ محمود فکری در روز غفلت مدعیان

لیگ یک/ برد بزرگ محمود فکری در روز غفلت مدعیان