مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:552023-02-25بين الملل

زیردریایی پیشرفته آمریکا در کره جنوبی پهلو گرفت


بنا به اعلام نیروی دریایی آمریکا، زیردریایی پیشرفته این کشور به منظور شرکت در رزمایش آتی با کره جنوبی وارد آب های این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، زیردریایی پیشرفته آمریکا در راستای نظامی گری این کشور در شرق آسیا، وارد بندری در کره جنوبی شد.

ناوگان هفتم آمریکا روز شنبه اعلام کرد که زیردریایی یو اس اس اسپرینگفیلد به پایگاه دریایی در شهر بندری بوسان کره جنوبی وارد شده است، اقدامی که آن را باید نمایش ظاهری قدرت آمریکا در شرق آسیا تلقی کرد.

ناوگان هفتم آمریکا در بیانیه خود اعلام کرد: زیردریایی یو اس اس اسپرینگفیلد (SSN 761) کلاس لس آنجلس در 23 فوریه به بندر بوسان وارد شد.

زیردریایی های کلاس لس آنجلس بخشی از ناوگان نیروی زیردریایی آمریکا در اقیانوس هند و اقیانوس آرام است که اکنون در کره جنوبی مستقر شده است، مدت حضور این زیردریای آمریکا در بندر بوسان هنوز مشخص نشد.

این زیردریایی به عنوان یکی از قدرتمندترین زیردریایی ها نیروی دریایی آمریکا شناخته می شود.

بندر اصلی آن در گوام، در غرب اقیانوس آرام قرار دارد.

یک خبرگزاری کره جنوبی روز جمعه به نقل از منابع آگاه خود در گزارشی آورد که کره جنوبی و آمریکا در حال مذاکره بر سر حضور احتمالی یک ناو هواپیمابر هسته ای آمریکا در مانور نظامی مشترک دو کشور در ماه مارس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیردریایی پیشرفته آمریکا در کره جنوبی پهلو گرفت

زیردریایی پیشرفته آمریکا در کره جنوبی پهلو گرفت