مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:152023-02-25سياسي

توجه ویژه دولت به مناطق محروم روستایی باعث مهاجرت معکوس شد


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه دولت به مناطق محروم روستایی نه تنها باعث بازگشت معکوس به روستا شده بلکه اشتغالزایی را هم به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح های اشتغالزایی کمیته امداد استان زنجان، اظهار کرد: توجه به اشتغال اقشار نیازمند و تسهیل گری در این حوزه با بهره گیری از ظرفیت های موجود از اولویت های مورد نظر در حمایت از جامعه هدف کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند است.

وی ادامه داد: با همین رویکرد بازاریابی برای طرح های اشتغال کمیته امداد به عنوان یک اولویت مهم که می تواند پایداری طرح های اشتغال ایجاد شده و درامدزایی بیشتر آنها را تضمین کند دنبال می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، افزود: توسعه و فعال سازی واحدهای تولیدی و کارگاه های کوچک اشتغالزایی را یکی از اقدامات مفید برای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال دانست و بر حمایت از صنایع کوچک و اشتغال خرد در قالب کارگاه های تولیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند تاکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز در این بازدید اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی اتفاقات بزرگی در حوزه رسیدگی به اقشار نیازمند با رویکرد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه دولت به مناطق محروم روستایی باعث مهاجرت معکوس شد

توجه ویژه دولت به مناطق محروم روستایی باعث مهاجرت معکوس شد