مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:052023-02-25سياسي

دستور ویژه وزیر راه برای مسافرت های نوروزی


وزیر راه و شهرسازی با اعلام خبر امکان پیش بینی نقطه ای هواشناسی در ایام نوروز بر لزوم برگزاری جلسات هماهنگی به طور مستمر در استان ها، نهایی کردن اقدامات سازمان ها و شرکت های تابعه برای تسهیل سفر و اجرای تمهیدات لازم برای کاهش تلفات رانندگی تأکید کرد.

- وزیر راه و شهرسازی با اعلام خبر امکان پیش بینی نقطه ای هواشناسی در ایام نوروز بر لزوم برگزاری جلسات هماهنگی به طور مستمر در استان ها، نهایی کردن اقدامات سازمان ها و شرکت های تابعه برای تسهیل سفر و اجرای تمهیدات لازم برای کاهش تلفات رانندگی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین نشست ستاد سفرهای نوروزی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزیر، مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل ونقل جاده ای سراسر کشور برگزار و هماهنگی لازم برای تسهیل سفر به منظور رضایمندی مسافران نوروز 1402 انجام شد.

لزوم اقدامات خلاقانه و نوآورانه برای کاهش تلفات جاده ای وزیر راه و شهرسازی در این نشست با اشاره به اهمیت ایمنی تردد و نجات جان افراد و کاهش تلفات رانندگی دستور داد که همه استان ها تمام تلاش، امکانات، خلاقیت و نوآوری خود را به کار گیرند تا در ایام نوروز مردم سفری شاد و ایمن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه وزیر راه برای مسافرت های نوروزی

دستور ویژه وزیر راه برای مسافرت های نوروزی