مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:352023-02-25اقتصادي

از رشد مطالبات غیرجاری بانک های کرمان تا لزوم همکاری بیشتر در بحث مسکن روستایی


در جلسه ی امروز(ششم اسفندماه) شورای هماهنگی بانک های استان کرمان اعلام شد: لازم است برخی از بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ویژه در جنوب کرمان همکاری بیشتری داشته باشند.

- ایسنا/کرمان در جلسه ی امروز(ششم اسفندماه) شورای هماهنگی بانک های استان کرمان اعلام شد: لازم است برخی از بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ویژه در جنوب کرمان همکاری بیشتری داشته باشند.

غلامرضا نویدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کرمان در این جلسه اظهار کرد: در سال گذشته 6185 طرح برای دریافت تسهیلات تبصره 18 به بانک های استان معرفی شده که 27 درصد آنها موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

وی افزود: در تبصره 18 بودجه امسال، میزان 1272 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده اما تاکنون تخصیص و جذبی نداشته ایم.

نویدی بیان کرد: در بخش تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری 791 میلیارد تومان ابلاغ شده و 63 درصد تسهیلات این حوزه پرداخت و تسهیلات اشتغال خانگی استان کرمان 102 میلیارد تومان بوده و 58 درصد تاکنون پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کرمان گفت: در تسهیلات جزء یک بند ب تبصره 16، امسال 1866 میلیارد بوده و 63 درصد توسط کمیته امداد و بهزیستی جذب شده و در جزء دو بند ب تبصره 16 میزان 13 درصد جذب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رشد مطالبات غیرجاری بانک های کرمان تا لزوم همکاری بیشتر در بحث مسکن روستایی

از رشد مطالبات غیرجاری بانک های کرمان تا لزوم همکاری بیشتر در بحث مسکن روستایی