مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:252023-02-25سياسي

مدودف: غرب حاضر است هر بهایی را برای شکست روسیه بپردازد


نایب رییس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد که غرب برای هدف خود در «جنگ نیابتی» در اوکراین که همان شکست روسیه است، حاضر است هر گونه هزینه ای را متحمل شود.

- نایب رییس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد که غرب برای هدف خود در جنگ نیابتی در اوکراین که همان شکست روسیه است، حاضر است هر گونه هزینه ای را متحمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دمیتری مدودف، نایب رییس شورای امنیت ملی روسیه امروز شنبه با انتشار مقاله ای در نشریه روسی Nationalnaya Oborona (دفاع ملی) نوشت که هدف رسیدن به شکست روسیه در جنگ نیابتی، هرگونه هزینه ای را برای غرب توجیه می کند و این نشان می دهد آنها هیچ علاقه ای به شهروندان اوکراین که از این جنگ رنج می کشند، ندارند.

مدودف در ادامه اشاره کرد که بسته هدفمند کمک نظامی آمریکا به اوکراین، به حدود 50 میلیارد دلار می رسد که این غیر از کمک های نظامی اروپا است.

وی افزود: در طول جنگ، اوکراین بیش از آنچه که لازم بود، برای فرسایشی کردن جنگ، کمک نظامی دریافت کرده است.

این شامل حداقل 40 پرتاب کننده موشک هیمارس، هشت سامانه دفاع موشکی NASAMS، سی و یک تانک M1، چهل و پنج تانک T-72V، صد و نه خودروی جنگی پیاده نظام بردلی، 300 نفربر زرهی M113، نود نفربر زرهی استرایکر، بیش از 1600 موشک استینگر، بیش از 8500 موشک جاولین و بیش از 50000 سامانه ضد تانک دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: غرب حاضر است هر بهایی را برای شکست روسیه بپردازد

مدودف: غرب حاضر است هر بهایی را برای شکست روسیه بپردازد