مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-25سياسي

یکشنبه آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه «رصتا»


شورای سیاست گذاری نخستین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) مصوب کرد آخرین مهلت ثبت نام سکوهای دارای مجوز از ساترا برای نمایشگاه تا پایان وقت اداری یکشنبه 7 اسفند است.

- شورای سیاست گذاری نخستین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) مصوب کرد آخرین مهلت ثبت نام سکوهای دارای مجوز از ساترا برای نمایشگاه تا پایان وقت اداری یکشنبه 7 اسفند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری نمایشگاه رصتا، نخستین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران از تاریخ 11 تا 14 اسفندماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با مشارکت مادی، معنوی و اجرایی سازمان صداوسیما، معاونت های تولیدی این سازمان و شبکه های رادیویی و تلویزیونی برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، شورای سیاست گذاری نخستین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) مصوب کرد آخرین مهلت ثبت نام سکوهای دارای مجوز از ساترا در نمایشگاه رصتا، تا پایان وقت اداری یکشنبه 7 اسفند 1401 است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

علاقه مندان برای نهایی سازی ثبت نام خود می توانند به تارنمای نمایشگاه به نشانی https://rastaexpo.

ir مراجعه کنند.

بر اساس اعلام ستاد اجرایی این نمایشگاه، تاکنون 96 سکوی دارای مجوز از ساترا و IPTVهای سازمان صداوسیما در این نمایشگاه ثبت نام کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکشنبه آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه «رصتا»

یکشنبه آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه «رصتا»