مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-25سياسي

تمام مردم مکلف به تبیین مهدویت در جامعه اند


مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (ع) استان فارس گفت: تبیین فرهنگ مهدویت مختص یک فرد و گروه خاص نیست بلکه تمامی مردم در این حوزه دارای وظیفه اند.

- شیراز- مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (ع) استان فارس گفت: تبیین فرهنگ مهدویت مختص یک فرد و گروه خاص نیست بلکه تمامی مردم در این حوزه دارای وظیفه اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا حدائق بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به برنامه هایی که دشمن در راستای آسیب رسانی به جامعه مهدوی دارد از این رو باید تمامی امکانات جامعه به سمتی برده شود که بتوان در راستای توسعه فرهنگ مهدوی در جامعه اقدام و زمینه چینی دشمنان در این حوزه را خنثی نمود.

وی ادامه داد: می توان از ظرفیت رسانه در راستای تقویت فرهنگ مهدوی و اشاعه آن استفاده کرد از این رو باید برنامه ریزی ویژه ای در این بخش وجود داشته باشد تا بتوان این کار ارزشمند را در رسانه انجام داد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) فارس همچنین با اشاره به لزوم تبیین موضوع عصر غیبت امام زمان (عج) اظهار کرد: امام حسین (ع) در خصوص لزوم تبیین در عصر غیبت فرموده اند که حضرت صاحب الزمان (عج)، غیبتی دارد که گروه هایی در این غیبت مرتد می شوند و برخی بر اعتقادات خود می مانند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مردم مکلف به تبیین مهدویت در جامعه اند

تمام مردم مکلف به تبیین مهدویت در جامعه اند