مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-25سياسي

فعالیت بیش از 200 لشکر سایبری در فتنه اخیر/ دفاع از مردم بزرگترین هدف سپاه است


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فتنه اخیر بزرگترین جنگ رسانه ای و ترکیبی بود و بیش از 200 لشکر سایبری و رسانه ای به میدان آمدند و به دنبال اهداف شوم خودشان بودند که با هوشیاری مردم این نقشه ها خنثی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری امروز در دیدار استاندار کرمان با جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله به مناسبت روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: سپاه در تمام بحران های طبیعی و یا فتنه انگیز حضور داشته است.

وی بیان کرد: بسیجیان و پاسداران به همراه سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی همیشه در وسط میدان بوده اند و در فتنه اخیر هم حضور داشتند که باید تشکر ویژه از همه عزیزان داشته باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: فتنه اخیر بزرگترین جنگ رسانه ای و ترکیبی بود و بیش از 200 لشکر سایبری و رسانه ای به میدان آمدند و به دنبال اهداف شوم خودشان بودند که با هوشیاری مردم این نقشه ها خنثی شد.

نظری ادامه داد: امروز مردم پای کار، علاقه مند به نظام و هوشیار ایران اسلامی یکی از دستاوردهای نظام هستند و بزرگترین کار ما در بحث خدمت به نظام و دستاردهای انقلاب نیز دفاع از این مردم در بحث امنیتی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 200 لشکر سایبری در فتنه اخیر/ دفاع از مردم بزرگترین هدف سپاه است

فعالیت بیش از 200 لشکر سایبری در فتنه اخیر/ دفاع از مردم بزرگترین هدف سپاه است