مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-25اجتماعي

40 درصد از تلفات حوادث رانندگی در شهر شامل عابران پیاده می شود


سعی کرده ایم با افزایش نور پیاده روها و محل های عبور عابران پیاده ایمنی تردد شهروندان را تأمین کنیم، زیرا بیشترین دلیل تصادف خودروها با عابران پیاده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان علی قاسم زاده با حضور در برنامه رادیویی سلام اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال و خرید نوروز نزدیک می شویم، به منظور رفع مشکل ترافیک شهری و تسهیل در ترددها، تمهیداتی از سوی مدیریت شهری اندیشیده شده است که جز با همکاری و همراهی شهروندان میسر نخواهد بود.

وی افزود: از ابتدای اسفند تا پایان سال جاری ساعت فعالیت خدمت رسانی وسایل حمل ونقل عمومی شهر مثل مترو و اتوبوس حدود یک ساعت افزایش می یابد در این راستا مترو تا ساعت 22 و اتوبوس های شهری تا ساعت 22:30 هر شب به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد.

قاسم زاده با بیان اینکه پارکینگ های عمومی زیر نظر شهرداری نیز تا ساعت 24 فعال است، تصریح کرد: دوربین های ترافیکی که محدوده شهر را کنترل می کنند، نیز فقط تا ساعت 21 فعال هستند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی نیز تا ساعت 18 افزایش یافته است بنابراین از شهروندان درخواست می شود دریافت معاینه فنی خودرو خود را به شب و ساعت های پایانی ایام اسفند موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد از تلفات حوادث رانندگی در شهر شامل عابران پیاده می شود

40 درصد از تلفات حوادث رانندگی در شهر شامل عابران پیاده می شود