مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:552023-02-25ورزشي

دو ایده استارت آپی به مرحله نهایی اینوتکس پیچ راه یافتند


در رقابت استانی اینوتکس پیچ 2023 اردبیل که با هدف معرفی ایده های برتر برای حضور در مرحله نهایی برپا شد، دو تیم به مرحله نهایی اینوتکس 2023 راه یافتند.

- در رقابت استانی اینوتکس پیچ 2023 اردبیل که با هدف معرفی ایده های برتر برای حضور در مرحله نهایی برپا شد، دو تیم به مرحله نهایی اینوتکس 2023 راه یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت استانی اینوتکس پیچ در ایستگاه چهارم و به میزبانی اردبیل برگزار شد که در مرحله نخست این رقابت، 43 تیم به رقابت پرداختند و در نهایت 15 تیم به بخش حضوری راه یافتند.

پس از ارائه تیم ها در بخش حضوری، از میان 15 طرح ارائه شده، ایده های زهر دارو تولید دارو از زهر حیوانات و آیزون تولید کود کمپوست با استفاده از تکنولوژی های نوین به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

این دو تیم مجوز راهیابی به فینال اینوتکس پیچ را که در روزهای 19 تا 22 اردیبهشت 1402 در ناحیه نوآوری پردیس برگزار می شود، کسب کردند.

بر اساس توافق صورت گرفته، پست بانک ایران به دو تیم برتر این رقابت، مبلغ 5 میلیارد ریال تسهیلات به همراه 50 میلیون ریال هدیه به عنوان جایزه نقدی ارائه کرد.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته استان تهران مقصد بعدی اینوتکس پیچ در 11 اسفند ماه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ایده استارت آپی به مرحله نهایی اینوتکس پیچ راه یافتند

دو ایده استارت آپی به مرحله نهایی اینوتکس پیچ راه یافتند