مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-25سياسي

تعیین عوارض آلایندگی به ازای هدر رفت هر مترمکعب گاز فلر


نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت نفت را مکلف به اخذ عوارض آلایندگی به ازای هدر رفت هر مترمکعب گاز فلر و همچنین کاهش تلفات شبکه و گازهای محاسبه نشده در زنجیره انتقال و توزیع گاز طبیعی در سال 1402 کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت نفت را مکلف به اخذ عوارض آلایندگی به ازای هدر رفت هر مترمکعب گاز فلر و همچنین کاهش تلفات شبکه و گازهای محاسبه نشده در زنجیره انتقال و توزیع گاز طبیعی در سال 1402 کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز (شنبه) مجلس، بخش درآمدی تبصره 1 لایحه بودجه 1402 را بررسی کرده و بند الحاقی یک این تبصره را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الحاقی 1 تبصره 1؛ وزارت نفت مکلف است از طریق شرکتهای تابعه ذیربط خود اقدامات زیر را به عمل آورد: 1- به ازای هدررفت هر مترمکعب گاز مشعل (فلر) ناشی از فعالیت کلیه واحدهای عملیاتی شرکتهای تابعه، از جمله گازهای همراه نفت و گاز مشعل واحدهای پالایش و فرآوری گاز، معادل پنج هزار (5.

000) ریال عوارض آلایندگی را از محل منابع داخلی خود به صورت ماهیانه به حساب خزانه داری کل کشور واریز نماید.

2- نسبت به کاهش تلفات شبکه و گازهای محاسبه نشده در زنجیره انتقال و توزیع گاز طبیعی به زیر چهار درصد (4%) از گاز تزریقی به خطوط انتقال اقدام و به ازای هر مترمکعب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین عوارض آلایندگی به ازای هدر رفت هر مترمکعب گاز فلر

تعیین عوارض آلایندگی به ازای هدر رفت هر مترمکعب گاز فلر