مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-25اقتصادي

آمادگی 60 شرکت مسافربری در چهارمحال و بختیاری برای سفرهای نوروز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی شده است سفرهای نوروزی به استان با 10 درصد رشد نسبت به سال گذشته در سه مرحله انجام شوند و 60 شرکت مسافربری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، روح الله غلامی ظهر امروز در ستاد خدمات سفر چهارمحال و بختیاری گفت: طبق بررسی های سال گذشته از 25 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401 آمار تصادفات منجر به فوت در محورهای چهارمحال و بختیاری صفر بوده و فقط 32 فقره تصادف به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: افزایش ایمنی سفر، افزایش و ایجاد رضایت حداکثری مردمی از اهداف این اداره در سفرهای نوروزی است و تمام راهداران به صورت شبانه روزی برای تحقق این اهداف تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ های راهداری برای لکه گیری و خط کشی محورها، روشنایی خیابان ها و تونل ها و استفاده از نیوجرسی در 42 مرکز راهداری سازماندهی شدند که اقدامات با اولویت فعالیت در 308 کیلومتر بزرگراه و 732 کیلومتر راه اصلی استان صورت می گیرد.

غلامی اظهار داشت: پیش بینی شده است سفرها با 10 درصد رشد نسبت به سال گذشته در سه مرحله انجام شوند و 60 شرکت مسافربری، 170 اتوبوس، 160 مینی بوس و 960 خودروی سواری آمادگی خدمت رسانی به مسافران نوروزی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 60 شرکت مسافربری در چهارمحال و بختیاری برای سفرهای نوروز

آمادگی 60 شرکت مسافربری در چهارمحال و بختیاری برای سفرهای نوروز