مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-25حوادث

نجات جان یک کارگر پس از سقوط در چاه 100 متری


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات فردی که صبح امروز به داخل یک چاه 100 متری سقوط کرده بود، خبر داد.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات فردی که صبح امروز به داخل یک چاه 100 متری سقوط کرده بود، خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، گفت: ساعت 10:29 دقیقه صبح امروز (شنبه 6 اسفندماه) یک مورد حادثه سقوط فرد به داخل چاه در محدوده حکیمیه، خیابان سازمان آب، خیابان شیرازی به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه دو ایستگاه به محل این حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: محل حادثه چاهی به عمق 100متر در حیاط یک مجموعه ورزشی دارای استخر و سونا بود.

در این حادثه یک کارگر افغانستانی 28 ساله با سیم بکسل به درون چاه رفته بود که اتصالات سیم بکسل به دلیل مشکلات فنی یا قدیمی و فرسوده بودن دچار مشکل شده و این فرد فاصله ای را به سمت پایین سقوط کرده بود.

ملکی ادامه داد: نجات گر آتش نشان وارد چاه شده و خوشبختانه این فرد را زنده از چاه خارج کرد و در حالی که در نقاطی از بدن این کارگر افغانستانی آسیب های جزیی رخ داده بود، او را به عوامل امدادی مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، تاکید کرد: تقاضا می کنم قبل از انجام هرگونه کار و عملیاتی درون چاه ها بویژه چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان یک کارگر پس از سقوط در چاه 100 متری

نجات جان یک کارگر پس از سقوط در چاه 100 متری