مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:152023-02-25فرهنگي

رقابت پنهان کن و ونیز بر سر «قاتلان»


میزبانی از نخستین نمایش جهانی «قاتلان ماه کامل» ساخته جدید «مارتین اسکورسیزی»، رقابت پنهانی را میان مدیران جشنواره کن و ونیز به راه انداخته است.

- میزبانی از نخستین نمایش جهانی قاتلان ماه کامل ساخته جدید مارتین اسکورسیزی ، رقابت پنهانی را میان مدیران جشنواره کن و ونیز به راه انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، فیلم قاتلان ماه کامل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو چشم به اکران جهانی در جشنواره فیلم کن دارد و به احتمال قوی یکی از جذاب ترین فرش قرمزهای کن را در تاریخ این رویداد سینمایی رقم خواهد زد.

جشنواره های ونیز و کن به دنبال این فیلم که محصول کمپانی اپل است، هستند اما شواهد حاکی از آن است که در نهایت این درام وسترن در جنوب فرانسه رونمایی شود.

البته، هنوز ممکن است تا زمان رونمایی تغییراتی در آخرین لحظه وجود داشته باشد، اما منابع آگاه اعلام کرده اند که اسکورسیزی سوییتی را در یکی از هتل های شیک در کن رزرو کرده است.

تیری فرمو مدیر جشنواره کن، در حال آماده سازی دوره ای درخشان برای این رویداد در 2023 است و اوایل این ماه به لس آنجلس سفر کرد تا مقدمات نمایش فیلم اسکورسیزی را فراهم کند و درباره دیگر عناوین هالیوودی صحبت کند اما جالب اینجاست که آلبرتو باربرا مدیر هنری ونیز نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت پنهان کن و ونیز بر سر «قاتلان»

رقابت پنهان کن و ونیز بر سر «قاتلان»