مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:402023-02-25اجتماعي

احتمال برگزاری کنکور 1403 به صورت الکترونیکی


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج کنکور 1402 تا اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: داوطلبان تابستان سال آینده می توانند انتخاب رشته کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، دکتر عبدالرسول پورعباس در نشست خبری اظهار داشت: فعالیت ما برای برگزاری دو آزمون ارشد و دکتری که قرار است اواخر هفته جاری برگزار شود از حدود دو ماه پیش آغاز شد و در این آزمون ها بطور کلی نزدیک به 500 کدرشته محل تعریف شده است که 247 کدرشته محل آن برای آزمون دکتری و 134 کدرشته نیز برای آزمون کارشناسی ارشد می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه نخستین مرحله آزمون سراسری 1402 خوشبختانه در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: خوشبختانه تا به امروز موردی از تخلف در این زمینه کشف نکرده ایم و انصافا محدودیت های اینترنتی که در فرآیند برگزاری این آزمون اعمال شد در تامین امنیت و سلامت آن تاثیرگذار بوده است.

وی از برنامه سنجش آموزش کشور برای تجمیع زمان برگزاری آزمون های این سازمان خبر داد و گفت: اولین تجمیع آزمون ها را برای دو آزمون کارشناسی ارشد و دکتری داریم که اواخر این هفته برگزار می شوند و دنبال این هستیم که سایر آزمون های سازمان نیز در این راستا تجمیع شود تا از نظر منابع مالی و انسانی صرفه جویی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری کنکور 1403 به صورت الکترونیکی

احتمال برگزاری کنکور 1403 به صورت الکترونیکی