مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-25دانش

زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته آزمون ارشد و دکتری مشخص شد


معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور با بیان این که نتایج نهایی آزمون دکتری اواخر مردادماه و کارشناسی ارشد هفته اول شهریور ماه اعلام می شود، - معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور با بیان این که نتایج نهایی آزمون دکتری اواخر مردادماه و کارشناسی ارشد هفته اول شهریور ماه اعلام می شود، اظهار کرد: انتخاب رشته آزمون دکتری در اردیبهشت و آزمون ارشد نیز خردادماه آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جمالی در نشست خبری برگزاری دو آزمون کارشناسی ارشد و دکتری که امروز در سازمان سنجش آموزش برگزار شد تاکید کرد: آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به صورت دو مرحله ای نیمه متمرکز برگزار می شود که 50 درصد نمره در اختیار دانشگاه ها می باشد.

براین اساس نتایج اولیه این آزمون نیمه اول اردیبهشت ماه سال 1402 اعلام می شود و در فاصله یک هفته بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: هفته اول خردادماه اسامی چند برابر پذیرفته شدگان آزمون دکتری روی سایت سنجش آموزش قرار می گیرد و نیمه دوم خرداد ماه کار مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی داوطلبان آغاز خواهد شد.

معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون ارشد نیز نیمه دوم خردادماه اعلام می شود و کار انتخاب رشته داوطلبان همان خردادماه شرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته آزمون ارشد و دکتری مشخص شد

زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته آزمون ارشد و دکتری مشخص شد