مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-25اقتصادي

سرمایه گذاری بزرگترین شرکت کربن دی سولفید جهان در ایلام


مقدمات احداث کارخانه تولید کربن دی سولفید با سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری شرکت چینی در ایلام فراهم است.

- در دیدار استاندار ایلام با مدیران شرکت بای جین کشور چین عنوان شد؛ سرمایه گذاری بزرگترین شرکت کربن دی سولفید جهان در ایلام ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: مقدمات احداث کارخانه تولید کربن دی سولفید با سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری شرکت چینی در ایلام فراهم است.

دکتر حسن بهرام نیا امروز شنبه 6 اسفند در نشست با مدیران شرکت بای جین کشور چین اظهار کرد: تمامی مقدمات احداث کارخانه تولید کربن دی سولفید با سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری شرکت چینی بای جین در ایلام فراهم است و تمامی مدیران استان باید برای ایجاد این کارخانه اهتمام جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط اقلیمی موجود و آب در پشت سدها نیز ظرفیت خوبی برای ایلام مهیا کرده است، گفت: ایلام ظرفیت های بالقوه ای دارد و در حوزه های مختلف معدنی و دامی، کشاورزی و آبزی که با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی و آب های موجود در پشت سدها می توان از این ظرفیت در راستای توسعه استان بهره گرفت.

نماینده عالی دولت در استان ایلام، یکی از ویژگی های بی نظیر استان را وجود مواد اولیه و موقعیت ارتباطی و مرزی بسیار مناسب با کشور عراق ذکر کرد و گفت: با توجه به نزدیکی استان ایلام با استان مرزی کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بزرگترین شرکت کربن دی سولفید جهان در ایلام

سرمایه گذاری بزرگترین شرکت کربن دی سولفید جهان در ایلام