مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-25اقتصادي

رشد 17 درصدی سرمایه گذاری در بنادر کشور


درسال 1401، ضوابط جدید طرح های جامع بنادر بازرگانی وهمچنین ضوابط جدید سرمایه گذاری و نمونه قرارداد بین المللی سرمایه گذاری در بنادر تدوین و ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلیل اسلامی معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در همایش سالانه مدیران این سازمان، با بیان اینکه در سال جاری فرایندهای عملیاتی بنادر تعیین و ابلاغ شد، افزود: یکی از اقدامات بسیار مهم و راهگشا در سال جاری، رفع چالش ها و حفظ و نگهداشت قراردادهای پایانه های بندری، ناشی از تورم و افزایش قیمت های همواره در حال تغییر، بود که در قالب مصوبه کمیته راهبردی سرمایه گذاری به سامان رسید.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی بهبود کیفیت ارائه خدمات بندری را یکی دیگر از اقدامات این سازمان در سال جاری برشمرد و تصریح کرد: بازنگری اسناد ممیزی تخصصی پایانه های بندری و انجام 7 مرحله ممیزی پایانه های مستقر در بنادر تجاری (28 مورد) از دیگر اجراییات معاونت بندری قلمداد می شود.

اسلامی با اشاره به بازنگری و تدوین آیین نامه جدید کارگزاران دریایی و بندری به عنوان یکی از کارهای راهبردی انجام شده در سال 1401، تاکید کرد: بازنگری و تدوین آیین نامه جدید کارگزاران دریایی و بندری، با هدف تقویت فضای کسب و کار در بنادر صورت گرفت که باعث ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 17 درصدی سرمایه گذاری در بنادر کشور

رشد 17 درصدی سرمایه گذاری در بنادر کشور