مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-25اقتصادي

بهترین زمان کاشت نهال گردو را از دست ندهید


آیا می دانید که خرید و کاشت نهال گردو در اواخر بهمن و اسفند ماه برای باغداران سود زیادی به همراه دارد؟ چرا که این زمان بهترین موقع برای خرید و احداث باغ گردو می باشد و درصد گیرایی نهال در این ماه ها دو چندان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویال نهال، با توجه به اینکه محصول گردو قیمت بالایی در بازار داشته و ارزش اقتصادی فراوانی دارد.

کاشت نهال گردو نسبت به سایر میوه ها صرفه اقتصادی بالایی داشته و سرمایه گذاری دائمی و مطمئنی برای شما به همراه خواهد داشت؛ لذا باغداران برای داشتن محصولی با سودآوری و کیفیت بالا بایستی شناخت کامل از نهال سازگار با محیط خود را داشته باشند.

اگر به دنبال احداث باغ و کاشت نهالی می باشید که درآمد زیادی برایتان به ارمغان بیاورد، احداث باغ گردو پرسودترین سرمایه گذاری در کل عمر شما خواهد بود، برای موفقیت در امر کسب درآمد بالا از پرورش نهال گردو بهتر است به مراکز معتبری چون رویال نهال مراجعه نمایید تا با آنالیز شرایط اقلیمی منطقه شما، نهال سازگار با شرایط آب و هوایی تان را به شما معرفی نمایند.

تقاضای بالای بازار گردو امریست بدیهی لذا محصولی که بازارپسندی بالایی داشته باشد بازار فروش آن داغ خواهد بود پس بهتر است از ارقامی برای احداث باغ استفاده نمایید که بازارپسندی آنها زبان زد خاص و عام باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین زمان کاشت نهال گردو را از دست ندهید

بهترین زمان کاشت نهال گردو را از دست ندهید