مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-25سياسي

سپاه حافظ ارزش های و دستاوردهای انقلاب اسلامی است


سپاه همواره حافظ ارزش ها و دستاورهای انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار دلاور القاصی مهر ظهر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با تبریک سوم شعبان و روز پاسداربا اشاره به سخنانی از شهید بهشتی در این باره گفت: پاسداران آگاهانه انتخاب می کنند، شجاعان می جنگند، غریبانه زندگی می کنند و مظلومانه شهید می شوند و بی شرمانه مورد توهین قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران به عنوان حافظ دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی همواره از ابتدای انقلاب در مقابله با توطئه، فتنه و کودتا در خط مقدم حضور داشتند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پاسداران در طول 44 سال گذشته در تمامی صحنه های انقلاب در کنار مردم و در خدمات رسانی به جامعه در وقایع و بحران های اجتماعی همواره حاضر بوده اند.

وی در ادامه با اشاره به فضاسازی های انجام گرفته طی ماه های گذشته علیه سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: تحریم سپاه و تروریستی خواندن این نیروی انقلابی توسط استکبار جهانی نتوانسته از عزم جدی سربازان رهبری برای دفاع از آرمان های انقلاب دلسرد کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه سپاه در عرصه های خدمت به جامعه تنها نیست، گفت: پلیس نیز به عنوان مدافعان عرصه نظم و امنیت در جامعه همواره در کنار سپاه بوده و این دو ارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه حافظ ارزش های و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سپاه حافظ ارزش های و دستاوردهای انقلاب اسلامی است