مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-25فناوري

توسعه فیبرنوری در شیراز/دلایل کیفیت پایین ارتباط همراه


مدیر منطقه ای مخابرات استان فارس با اشاره به تداوم طرح های توسعه در بخش های زیرساختی ارتباطات تلفن ثابت و همراه، از اجرای قریب الوقوع طرح نجوا با هدف گسترش فیبر نوری در شیراز و بعضی شهرهای این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر منطقه ای مخابرات استان فارس با اشاره به تداوم طرح های توسعه در بخش های زیرساختی ارتباطات تلفن ثابت و همراه، از اجرای قریب الوقوع طرح "نجوا" با هدف گسترش فیبر نوری در شیراز و بعضی شهرهای این استان خبر داد.

فرشید ایزدی شنبه ششم اسفند در یک کنفرانس خبری، گفت: امسال در استان فارس 23 هزار فقره تلفن ثابت، 32 هزار و 458 فقره ADSL(اینترنت روی خط ثابت)، 3642 فقره VDSL(اینترنت پرسرعت) و 1858 فقره FTTH دائر و علاوه بر طرح های نقطه ای، 175 کیلومتر فیبرنوری اجرا و 583 فقره سرویس اینترنت تجاری ایجاد شده است.

او با اشاره به اینکه امکان استفاده از VDSL برای مشترکانی است که در فاصله حداکثر 300 متری کافوهای فیبرنوری مخابرات قرار دارند؛ گفت: این سرویس امکان تامین اینترنت با سرعت بیشتری را برای مشترکان فراهم می کند.

ایزدی در خصوص سرویس اینترنت تجاری نیز توضیح داد: این سرویس ویژه مشترکانی نظیر بانک ها، شرکت ها و موسسه های تجاری، مراکز خدماتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فیبرنوری در شیراز/دلایل کیفیت پایین ارتباط همراه

توسعه فیبرنوری در شیراز/دلایل کیفیت پایین ارتباط همراه