مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-25اقتصادي

پرستاران هنوز کارانه زمستان 1400 را نگرفته اند


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پرستاری، از عدم پرداخت کارانه زمستان 1400 پرستاران گلایه کرد.

- حمیدرضا عزیزی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متأسفانه به رغم اینکه محل تأمین منابع کارانه 3 ماه زمستان 1400 پرستاران از قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری هم مشخص شده است، اما هنوز بیمارستان ها از پرداخت کارانه این سه ماه خودداری می کنند.

وی در واکنش به علت عدم پرداخت کارانه زمستان 1400، افزود: هیچ بهانه ای برای عدم پرداخت کارانه پرستاران وجود ندارد، اما همچنان شاهد مقاومت در قبال پرداخت کارانه پرستاران هستیم.

عزیزی با اشاره به دستور صریح رییس جمهور مبنی بر پرداخت کارانه پرستاران، گفت: آنچه تاکنون پرداخت شده، سه ماه علی الحساب 1401 بوده که فقط دانشگاه های علوم پزشکی به حساب پرستاران واریز کرده اند و سایر بیمه های پایه هنوز پرداختی نداشته اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پرستاری تاکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی مدعی است چون کارانه سنتی را پرداخت می کند، نمی تواند کارانه مربوط به تعرفه گذاری را پرداخت کند.

وی افزود: حدود 5.

2 همت مربوط به تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال 1401 از سوی مجلس به تصویب رسیده و بیش از 50 درصد این بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه به حساب بیمه های پایه واریز شده و این پول در حساب بیمارستان ها موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران هنوز کارانه زمستان 1400 را نگرفته اند

پرستاران هنوز کارانه زمستان 1400 را نگرفته اند