مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-25سياسي

زنجان، مقصد جدید گردشگران


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از پتانسیل سمن ها و انجمن های مردم نهاد در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی بهره مند خواهیم بود.

- ایسنا/زنجان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از پتانسیل سمن ها و انجمن های مردم نهاد در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی بهره مند خواهیم بود.

داوود آبیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تبلیغات گسترده در حوزه گردشگری استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در خصوص تولید محتوا به صورت هوشمند حرکت می کنیم، به سوی برخی اپلیکیشن ها رفتیم و بحث اطلاع رسانی را اغلب به صورت لینک و آنلاین انجام می دهیم؛ در خصوص تولید محتوا و معرفی جاذبه های اختصاصی گردشگری و حوزه تبلیغاتی نیز خوشبختانه این اتفاق افتاده است .

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه هایی در نمایشگاه بین المللی تهران با برخی استان های همجوار و بعضی استان هایی که در مسیر و محورهای گردشگری مرتبط هستند، تصریح کرد: استان هایی مانند کردستان، اردیبل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، البرز، تهران و گیلان، معرف حوزه های فرهنگی و تمدنی زنجان و جاذبه های آن از طریق تبلیغات و بیلبوردهای جاذبه های گردشگری خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان، مقصد جدید گردشگران

زنجان، مقصد جدید گردشگران