مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-25دانش

راه اندازی مدرسه عالی مهارتی کسب و کار در دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد


به منظور ایجاد بستر فراگیری آموزش های مهارتی کسب و کار برای فارغ التحصیلان، مدرسه عالی مهارتی کسب و کار اردیبهشت سال آینده در مشهد راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی به منظور ایجاد بستر فراگیری آموزش های مهارتی کسب و کار برای فارغ التحصیلان، مدرسه عالی مهارتی کسب و کار اردیبهشت سال آینده در مشهد راه اندازی خواهد شد.

محسن مرادی در رویداد علمی کسب و کار، فرصت ها و تهدیدها که با حضور مدیران شرکت های دولتی و خصوصی خراسان رضوی، صاحبان صنایع و جمعی از اساتید مطرح دانشگاه های کشور در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد در رابطه با چالش هایی از کسب و کار است که امروز فارغ التحصیلان با آن روبه رو هستند.

وی با بیان اینکه امروز فضای کسب و کار، کارخانجات و صنایع کشور با مشکل بی تجربگی برخی از فارغ التحصیلان دانشگاهی مواجه است، افزود: ما در این رویداد با گرد هم آوردن سخنرانان و اساتیدی از حوزه کسب و کار و مهارت های فروش و مدیریت، در تلاشیم شکاف ایجاد شده میان فضای کار حرفه ای و دانشگاه را برای دانشجویان از بین ببریم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ما به تازگی مدرسه عالی کسب و کار را در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، ویژه دانشجویان فارغ التحصیل شده را راه اندازی کردهایم و با به کارگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدرسه عالی مهارتی کسب و کار در دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد

راه اندازی مدرسه عالی مهارتی کسب و کار در دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد