مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-25اجتماعي

تردد در اکثر محورهای خراسان رضوی روان است


معاون مرکز مدیریت راه های خراسان رضوی گفت: در حال حاضر کلیه راه ها باز و تردد به صورت عادی و روان در حال انجام است اما اگر شرایط تغییر کند و شاهد کولاک باشیم، - قطعا اقدامات لازم انجام خواهد شد.

سیدمحمد سیاسی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت راه های استان اظهار کرد: با توجه به آخرین وضعیت راه ها که توسط تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویر، همکاران مستقر در طول راه ها و همچنین اطلاعات دریافتی از ایستگاه های هواشناسی و سامانه های حمل ونقل هوشمند جاده ای به دست آمده، در حال حاضر در تمام مبادی ورودی به جز محور شمالی مشهد به قوچان شاهد بارش برف هستیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون در محورهای مشهد سرخس، مشهد فریمان، مشهد تربت حیدریه، مشهد کلات و مشهد نیشابور بارش برف گزارش شده و بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی استان این سامانه تا آخر امروز در خراسان رضوی حاکم است.

معاون مرکز مدیریت راه های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن زمین و اینکه بارش ها از نیمه ظهر رو به کاهش است و از شدت آن کاسته می شود، نمی توان پیش بینی کرد که در ادامه شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

سیاسی عنوان کرد: با توجه به شرایط، گشت های راهداری در تمام محورها حضور دارند و اگر وضعیت تغییر کند، راهداران با آمادگی کامل در حفظ و نگهداری راه ها و بهبود ترددها تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در اکثر محورهای خراسان رضوی روان است

تردد در اکثر محورهای خراسان رضوی روان است