مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-25سياسي

توضیحات موسوی لارگانی درباره وضعیت صندوق توسعه ملی


عضو ناظر مجلس در هیات امنای صندوق توسعه ملی با بیان اینکه تنها بخش خصوصی می تواند از صندوق توسعه ملی استفاده کند گفت که دولت 100 میلیارد دلار به صندوق توسعه ملی بدهکار است.

- عضو ناظر مجلس در هیات امنای صندوق توسعه ملی با بیان اینکه تنها بخش خصوصی می تواند از صندوق توسعه ملی استفاده کند گفت که دولت 100 میلیارد دلار به صندوق توسعه ملی بدهکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس و در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه 1402 در بخش درآمدهای نفتی دولت پیشنهاد اصلاح بند (ز) تبصره 1 را داد و گفت: با توجه به اینکه نماینده مجلس در هیات امنای صندوق توسعه ملی هستم؛ دولت 100 میلیارد دلار به صندوق توسعه ملی بدهکار است.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه و اساسنامه صندوق توسعه ملی تنها بخش خصوصی می تواند از این صندوق استفاده کند.

پیشنهاد دادیم دولت بدهی تا پایان 1402 را پرداخت کند اما رییس مجلس می گوید که امکان طرح این پیشنهاد وجود ندارد؛ پس چه زمانی باید دولت بدهی را بدهد؟ این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سال گذشته دولت با کسب اجازه از مقام معظم رهبری 20 درصد از سهم صندوق توسعه ملی برداشت کرد و 18/5 درصد دیگر را هم پرداخت نکرده و عملا چیزی واریز به صندوق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات موسوی لارگانی درباره وضعیت صندوق توسعه ملی

توضیحات موسوی لارگانی درباره وضعیت صندوق توسعه ملی