مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-25اجتماعي

اولین خانه یاری گران زندگی در خوزستان راه اندازی می شود


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از راه اندازی اولین خانه یاریگران زندگی در استان خوزستان و شهر اهواز در راستای ارتقای شاخص های حوزه مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از راه اندازی اولین خانه یاریگران زندگی در استان خوزستان و شهر اهواز در راستای ارتقای شاخص های حوزه مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد در جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان که امروز (6 اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: طرح توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان با هدف افزایش میزان تاب آوری دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی در سطح کشور اجرا شده است و در قالب این طرح، بیش از 4 هزار و 303 مدرسه تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند که معادل 60 درصد مدارس استان خوزستان را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اجرایی شدن طرح نماد در سطح آموزش و پرورش استان خوزستان، ادامه داد: طرح نظام مراقبت اجتماعی یکی از طرح های کلیدی وزارت آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها و وزارتخانه های شریک در این امر است که در راستای حمایت از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی در سطح کشور اجرایی شده است و30 درصد از مدارس و به بیانی دیگر 2 هزار و 151 مدرسه تحت پوشش این طرح قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خانه یاری گران زندگی در خوزستان راه اندازی می شود

اولین خانه یاری گران زندگی در خوزستان راه اندازی می شود