مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-25سياسي

روش کاغذی و سنتی در پرونده های قضایی حذف می شود


به دنبال حذف کاغذ و روش سنتی در پرونده ها و استفاده از سیستم الکترونیکی هستیم تا ارجاعات به کارشناسان بصورت هوشمند و سیستمی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان در جلسه با هیأت مدیره کارشناسان دادگستری زنجان اظهار کرد: اهمیت کار کارشناسان در حوزه دادرسی عادلانه بر کسی پوشیده نیست، اما باید تلاش شود درستکاری، اتقان و استحکام در نظرات کارشناسی همواره موجود باشد.

رییس کل دادگستری استان زنجان افزود: در اظهار نظرهای کارشناسی دقت، سرعت و کیفیت مورد تاکید است، چرا که یکی از دلایل اطاله دادرسی تاخیر در ارائه نظرات کارشناسی است.

وی اظهار کرد: دغدغه اصلی مسئولان دستگاه قضا بحث اطاله دادرسی است، چون برخی پرونده های معوق موجود در دادگاهها به دلیل تاخیر در ارائه نظرات کارشناسی است که درخواست ما از کارشناسان این است که نسبت به اظهار نظر در موعد مقرر اقدام کنید تا پرونده ها معوق نشوند.

رییس شورای قضایی استان زنجان ادامه داد:ما به دنبال حذف کاغذ و روش سنتی در پرونده ها و استفاده از سیستم الکترونیکی هستیم تا ارجاعات به کارشناسان بصورت هوشمند و سیستمی انجام شود که از محاسن سیستم الکترونیکی ارجاع عادلانه پرونده به کارشناسان جهت کارشناسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش کاغذی و سنتی در پرونده های قضایی حذف می شود

روش کاغذی و سنتی در پرونده های قضایی حذف می شود