مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-25اقتصادي

واگذاری سهام دولت در 4 شرکت با حداقل ارزش 126 همت


عرضه سهام دولت در شرکت های فولاد مبارکه، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه نیشکر و صنایع جانبی و احیا استیل فولاد بافت توسط سازمان خصوصی سازی از طریق بازار سرمایه انجام می شود.

- عرضه سهام دولت در شرکت های فولاد مبارکه، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه نیشکر و صنایع جانبی و احیا استیل فولاد بافت توسط سازمان خصوصی سازی از طریق بازار سرمایه انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد به استناد قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی، سهام مشمول واگذاری در شرکت های فولاد مبارکه، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه نیشکر و صنایع جانبی و احیا استیل فولاد بافت را با رعایت دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ­ها عرضه و واگذار کند.

این عرضه ها که مطابق مصوبه و موافقت جلسه یکم اسفند امسال هیات واگذاری انجام خواهد شد، در مجموع به ارزش کل پایه 1260 هزار میلیارد ریال قیمت­ گذاری شد که بر اساس آن سهام دولت به میزان 6.

22 درصد در صنایع پتروشیمی خلیج فارس یکی از آنها است؛ قیمت پایه سهام این شرکت برای این واگذاری که بیشترین سهم را در بین چهار شرکت یاد شده به خود اختصاص داده، 602 هزار میلیارد ریال ارزش­گذاری شده است که 25 درصد آن نقد و مابقی طی سه سال پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری سهام دولت در 4 شرکت با حداقل ارزش 126 همت

واگذاری سهام دولت در 4 شرکت با حداقل ارزش 126 همت