مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-25اقتصادي

راه اندازی شب کاری کتابخانه مرکزی خوزستان


رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان گفت: نوبت شب کاری کتابخانه مرکزی استان خوزستان راه اندازی شد و ساعات فعالیت این کتابخانه تا ساعت 22 افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا شکاری با اعلام این خبر ادامه داد: با هدف گسترش کیفیت و کمیت خدمات کتابخانه ای به عموم شهروندان و همچنین با توجه به بالا رفتن تعداد عضویت و مراجعه به کتابخانه در ماه های اخیر و با عنایت به درخواست های دریافتی از جانب پشت کنکوری ها، متقاضیان شرکت در آزمون های مختلفی از جمله قضاوت، وکالت، نظام مهندسی، آیلتس، تافل و غیره جهت استفاده از سالن های مطالعه عمومی، اتاق های مطالعه گروهی و اتاق های مطالعه اختصاصی، کتابخانه مرکزی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 22 و روزهای پنجشنبه از ساعت هشت تا 19 دایر خواهد بود.

وی افزود: اعضای کتابخانه بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای (به جز حق عضویت سالیانه) و با ارایه کارت عضویت می توانند علاوه بر سالن های مطالعه از تمامی بخش های کتابخانه استفاده کنند.

رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان اضافه کرد: هم اکنون کتابخانه مرکزی تنها کتابخانه ای است که در استان تا این ساعت پذیرای مراجعان است و روزهای پنجشنبه نیز به صورت دونوبته آماده خدمت رسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شب کاری کتابخانه مرکزی خوزستان

راه اندازی شب کاری کتابخانه مرکزی خوزستان