مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-25دانش

کمک هزینه مالی پارک فناوری تربیت مدرس برای پژوهشگران دانشجو


رییس دانشگاه تربیت مدرس با اعلام خبر کمک هزینه مالی پارک علم و فناوری تربیت مدرس گفت: امسال برای اولین بار به دانشجویان کارشناسی ارشد مبلغ 15میلیون تومان و به دانشجویان دکتری مبلغ حدود 25 میلیون تومان کمک هزینه پژوهش تعلق می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد دانشجو در رابطه با ارتباط و پیوند دانشگاه ها و صنعت در دانشگاه تربیت مدرس، اظهار کرد: دانشگاه تربیت مدرس دارای 17 دانشکده، چندین مرکز تحقیقاتی و یک پارک علم وفناوری است که حدود 176 شرکت دانش بنیان در آن حضور دارند.

وی افزود: دانشگاه تربیت مدرس ارتباطات خوبی با صنعت ایجاد کرده و معمولا پروژه های مرتبط با صنعت در دانشکده های ما اجرایی می شوند؛ در واقع مسائل بحرانی کشور در دانشکده ها تعریف و از طریق عقد قرارداد با صنعت پروژه هایی اجرایی می شوند.

دانشجو همچنین درباره اختراعات و پژوهش های دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس، افزود: در دانشکده های ما به دلیل اینکه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری حضور دارند، بحث اختراعات و پیگیری آنها شامل چندین مرحله است و موضوع سطوح آمادگی فناوری از سطح TRL1 تا TRL9 که به مرحله تولید می رسد، در دانشکده ها و پارک علم وفناوری دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هزینه مالی پارک فناوری تربیت مدرس برای پژوهشگران دانشجو

کمک هزینه مالی پارک فناوری تربیت مدرس برای پژوهشگران دانشجو