مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-25سياسي

سردار نقدی: نظام نامه جامع سربازان از ابتدای سال 1402 اجرا خواهد شد


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نظام نامه جامع سربازان از ابتدای سال 1402 اجرا خواهد شد گفت: طبق این نظام نامه سربازان علاوه بر انجام فعالیت های روزانه خود در قالب گردان های علی اکبر (ع) دوره هایی در راستای رشد و تعالی طی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (شنبه 6 اسفندماه) در پانزدهمین جشنواره سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: سربازی برای یک مکتب الهی و نورانی و مهد ولایت و عدالت خواهی، و برای مردانی که به دنبال آزادی خواهی و دارای هویت هستند، باعث افتخار است.

وی افزود: سربازی زیر پرچمی که برای آزادی بشریت برافراشته شده و زیر نظر فرمانده ای دانشمند که از عادل ترین انسان های زمین است، بالاترین افتخار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به لزوم دفاع قاطع تأکید کرد: دفاع در حکومت اسلامی وظیفه همگان است و وقتی دشمن هجوم آورد، همکان باید ایستادگی کنند.

البته برخی ها با جو سازی و برای جلب افکار عمومی اعلام می کنند که سربازی یک امر ضروری و لازمی نیست؛ آن ها به این مسئله توجه ندارند که دفاع از آب و خاک اسلامی وظیفه همگان است و این قاعده دفاعی اسلام است که اگر رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: نظام نامه جامع سربازان از ابتدای سال 1402 اجرا خواهد شد

سردار نقدی: نظام نامه جامع سربازان از ابتدای سال 1402 اجرا خواهد شد