مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-25فرهنگي

پروانه نمایش بین المللی فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» صادر شد


مجوز نمایش بین المللی فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به نویسندگی و کارگردانی حمید نعمت الله صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی از صدور مجوز نمایش بین المللی فیلم سینمایی قاتل و وحشی خبر داد.

وی با اشاره به برخی حواشی چند سال اخیر  این فیلم گفت:  فیلم سینمایی قاتل و وحشی که از سال 1398 به دلیل مسائل مربوط به نوع پوشش بازیگر زن در وضعیت بلاتکلیفی قرار داشت، نهایتا با تدبیر رییس سازمان سینمایی و همکاری تهیه کننده و کارگردان فیلم در اعمال اصلاحات و مساعدت شورای پروانه نمایش سینمایی، صرفا برای نمایش خارج از ایران مجوز گرفت.

سهرابی افزود: اگر چه مضمون فیلم دارای فضایی ملتهب و خشن بوده و مخاطب خاصی را جلب خواهد کرد، اما وحشت و خشونت حاکم بر فیلم، علت عدم نمایش این اثر نبوده و تنها تصاویر بازیگر زن با موی تراشیده این امکان را از اثر سلب کرده است .

وی با اشاره به مسبوق به سابقه بودن حضور زن با موی تراشیده در تعدادی از آثار سینمایی همچون سرب ، زندان زنان ، شیفتگی و غیره خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در گذشته چنین اتفاقی در برخی آثار رخ داده است اما به دلیل حساسیت های مختلف، تاکنون از نمایش این فیلم جلوگیری شده بود با این وجود شورای پروانه نمایش سینمایی صرفا با اکران بین الملل قات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه نمایش بین المللی فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» صادر شد

پروانه نمایش بین المللی فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» صادر شد