مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-25سياسي

سپاه نماد افتخار ایران و پیشگام در دفاع از ارزش های انقلابی است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سپاه پاسداران نماد افتخار ایرانیان و پیشگام در دفاع از ارزش های انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، مسئولین و مقامات استانی روز شنبه با حضور در دفتر فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان با سردار سید صادق حسینی و جمعی از فرماندهان این نهاد دیدار و از زحمات شبانه روزی پاسداران قدردانی کردند.

در این دیدار حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اظهار داشت: سپاه پاسداران پشتوانه ی محکم و استوار با نیروهای متعهد و ولایت مدار در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های الهی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می کند.

وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از یک نهاد انقلابی در طول سال های بعد از انقلاب عمل کرده است، اظهار داشت: یکی از تفاوت های سپاه با سایر نهادهای انقلابی این است که سپاه در دل چالش ها و بحران های انقلاب شکل گرفت و در هر مقطع توانست انقلاب را یک قدم به جلو ببرد.

در ادامه این جلسه اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه به نقش سپاه در بازدارندگی دفاعی کشور پرداخت و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه نماد افتخار ایران و پیشگام در دفاع از ارزش های انقلابی است

سپاه نماد افتخار ایران و پیشگام در دفاع از ارزش های انقلابی است