مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:552023-02-25سياسي

دشمنان در اغتشاشات اخیر می خواستند در حوزه علم و فناوری سنگ اندازی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهربد مهرافزا، دبیر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیج دانشجویی تهران بزرگ و مسئول مجتمع پژوهش و نوآوری دانشگاه تربیت مدرس، - دبیر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیج دانشجویی تهران گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر می خواستند در مسیر پیشرفت کشور ما در حوزه علم و فناوری سنگ اندازی کنند؛ اما با تدبیر مقام معظم رهبری از این گذرگاه عبور کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهربد مهرافزا، دبیر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیج دانشجویی تهران بزرگ و مسئول مجتمع پژوهش و نوآوری دانشگاه تربیت مدرس، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته (5 اسفند) شهرستان شهریار استان تهران بود.

مهرافزا در ابتدای سخنانش با اشاره به دستاوردها و پیشرفت های علمی انقلاب اسلامی در طول 44 سال اخیر، گفت: پس از انقلاب اسلامی سرعت و شتاب علمی کشور چند برابر متوسط جهانی بوده است که حتی دشمنان ما نیز به این مسئله اذعان دارند.

وی با تأکید بر اینکه ما در سال های اخیر به صادرات فناوری رسیدیم، اظهار کرد: ما محصولات مبتنی بر علم و دانش را به عرصه صنعت می بریم و این محصولات دانش بنیان را به سایر کشورها عرضه می کنیم .

مهرافزا خاطرنشان کرد: ما قبل از انقلاب هیچ نهادی نداشتیم که متولی امور نخبگان باشد ولی با تدبیر شخص مقام معظم رهبری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در اغتشاشات اخیر می خواستند در حوزه علم و فناوری سنگ اندازی کنند

دشمنان در اغتشاشات اخیر می خواستند در حوزه علم و فناوری سنگ اندازی کنند