مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:552023-02-25سياسي

صدور احکام رتبه بندی معلمان ابهری از 26 بهمن ماه


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان ابهر روند فعالیت هیئت ممیزه رتبه بندی معلمان شهرستان و صدور احکام رتبه بندی را تشریح کرد.

- ایسنا/زنجان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان ابهر روند فعالیت هیئت ممیزه رتبه بندی معلمان شهرستان و صدور احکام رتبه بندی را تشریح کرد.

ابراهیم دودانگه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت هیئت ممیزه رتبه بندی معلمان در ابهر، اظهار کرد: هیئت ممیزه رتبه بندی با حضور 11 عضو هیئت، از 8 بهمن ماه به صورت صبح و بعدازظهر و در برخی موارد نیز تا پاسی از شب، فعالیت خود را آغاز کرده و حتی در روزهای تعطیل نیز برای تسریع در امر رتبه بندی، کارشان را به صورت مستمر ادامه داده و در حال حاضر نیز بررسی رتبه های معلمان به تعداد پرونده هایی که در کارتابل اعضا بارگزاری و دریافت می شود، به صورت مداوم و روزانه بررسی می شود.

وی به صدور احکام رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و افزود: صدور احکام رتبه بندی نیز از 26 بهمن ماه آغاز شده است و همکاران امور اداری شهرستان پس از دریافت لیست ارسالی از اداره کل نسبت به صدور احکام رتبه بندی اقدام می کنند و تاکنون نیز احکام 115 نفر از همکاران بازنشسته و 761 نفر از همکاران شاغل صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور احکام رتبه بندی معلمان ابهری از 26 بهمن ماه

صدور احکام رتبه بندی معلمان ابهری از 26 بهمن ماه