مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:552023-02-25اقتصادي

تامین و توزیع 14 هزار و 600تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در تهران


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع 4هزار و 500تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد.

- به گزارش، جبرییل برادری با اعلام این خبر افزود: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال و جهت رفاه حال شهروندان به منظور تنظیم بازار محصولات پروتیینی، علاوه بر توزیع گوشت قرمز منجمد، توزیع مرغ منجمد نیز با قیمت مصوب هر کیلوگرم 45 هزار تومان برای مباشرین و 50 هزار تومان برای مصرف کننده آغاز شده است.

وی ادامه داد: این کالاهای مصرفی در سطح میادین، فروشگاه های زنجیره ای، واحدهای صنفی و… بدون محدودیت در حال عرضه است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز این روند ادامه خواهد داشت.

برادری تاکید کرد: روزانه 200 تا 250 تن گوشت قرمز منجمد در تهران به فروش می رسد که علاوه بر آن گوشت گرم نیز در حال عرضه است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: رصد و نظارت مستمر بازرسان سازمان بر بازار در جریان است و در جلسه امروز تنظیم بازار که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد، بازرسی مشترک بازار شب عید با تیمی متشکل از جهاد کشاورزی استان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت از امروز شنبه 6 اسفندماه به طور جدی و گسترده آغاز به کار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و توزیع 14 هزار و 600تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در تهران

تامین و توزیع 14 هزار و 600تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در تهران