مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-25پزشكي

آسیب چشمی در استفاده از مواد محترقه را جدی بگیرید


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در صورت مشاهده فرد آسیب دیده از ناحیه چشم، ضمن خودداری از دست زدن به پلک و چشم ها و شستشوی آنها و استفاده از پماد و قطره چشمی، - ایسنا/زنجان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در صورت مشاهده فرد آسیب دیده از ناحیه چشم، ضمن خودداری از دست زدن به پلک و چشم ها و شستشوی آنها و استفاده از پماد و قطره چشمی، فورا به اورژانس چشم پزشکی مراجعه شود.

مشهود تقی لو صبح امروز (6 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، در رابطه با ترس از صدای انفجار در چهارشنبه سوری، اظهار کرد: ترس ناشی از صدای انفجار یکی از مشکلات رایج چهارشنبه سوری است که این ترس گاهی می تواند با تظاهراتی مانند از حال رفتن یا احساس درد در بخشی از بدن به ویژه قفسه سینه همراه باشد.

وی با بیان اینکه ترس ناشی از صدای مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال عواقب جدی برای کودکان، سالمندان و خانم های باردار دارد، افزود: افراد مبتلا به بیماری های قلبی ممکن است در اثر شوک ناشی از شنیدن این قبیل صداهای غیرمنتظره دچار حمله قلبی شوند.

این مسئول، دوری از سر و صدا و استفاده از گوش گیرهای مناسب را به همه کسانی که می خواهند از عوارض چهارشنبه سوری در امان باشند، توصیه و تصریح کرد: اگر فرد مبتلا به بیماری قلبی با شنیدن صدای نارنجک یا ترقه از هوش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب چشمی در استفاده از مواد محترقه را جدی بگیرید

آسیب چشمی در استفاده از مواد محترقه را جدی بگیرید