مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-25سياسي

تذکر باقرزاده به رییس جمهور


نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت واردات بیش از حد برنج و عدم اعمال تعرفه مناسب چند ماهی است که برنج در دست شالیکاران مظلوم مانده است و خریداری پیدا نمی شود.

- نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت واردات بیش از حد برنج و عدم اعمال تعرفه مناسب چند ماهی است که برنج در دست شالیکاران مظلوم مانده است و خریداری پیدا نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر باقرزاده در تذکری شفاهی در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس، خطاب به رییس جمهور بیان کرد: بنده در مجلس در مورد عدم هماهنگی بین تیم اقتصادی به شما مطالبی را عرضه کردم اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

آقای رییسی تیم اقتصادی شما بدون برنامه و ضعیف است؛ این موضوع را جدی بگیرید، تا کی مردم تاوان سوء مدیریت و ناکارآمدی مسئولان را بدهند.

وی در ادامه اظهار کرد: آیا تورم و گرانی های اخیر در حوزه ارز و خودرو و کالاهای اساسی برای استیضاح وزیر اقتصاد کافی نیست؟ آیا ما نماینده مردم هستیم یا دولت؟ تا کی باید سکوت کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: به علت واردات بیش از حد برنج و عدم اعمال تعرفه مناسب چند ماهی است که برنج در دست شالیکاران مظلوم مانده است و خریداری نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر باقرزاده به رییس جمهور

تذکر باقرزاده به رییس جمهور