مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-25اقتصادي

تولید بیش از 7 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز


سرپرست نیروگاه رامین اهواز از تولید بیش از 7 میلیون مگاوات ساعت برق در این نیروگاه طی 11 ماه خبر داد و گفت: امیدواریم با انجام تعمیرات اساسی، میان دوره ای و رفع چالش های فنی واحدها بتوانیم با آمادگی کامل به استقبال تابستان برویم.

- ایسنا/خوزستان سرپرست نیروگاه رامین اهواز از تولید بیش از 7 میلیون مگاوات ساعت برق در این نیروگاه طی 11 ماه خبر داد و گفت: امیدواریم با انجام تعمیرات اساسی، میان دوره ای و رفع چالش های فنی واحدها بتوانیم با آمادگی کامل به استقبال تابستان برویم.

محسن حافظی بیرگانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تولید برق در نیروگاه رامین اهواز اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بیش از 7 میلیون و 334 هزار و 206 مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه رامین اهواز تولید شده است.

وی افزود: فرسودگی تجهیزات، محدودیت ها و گرمای سوزان و بی سابقه امسال در خوزستان مانع تولید برق در این نیروگاه نشد و چرخه تولید این انرژی در نیروگاه با فعالیت جهادگونه بدون وقفه ادامه داشته است.

سرپرست نیروگاه رامین اهواز گفت: کاهش نیاز مردم به انرژی الکتریکی در فصل زمستان فرصتی مناسب برای اجرای پروژه های تعمیراتی و بازسازی واحدهای نیروگاه به منظور آمادگی برای تابستان سال آینده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 7 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

تولید بیش از 7 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز